Reklamace
Pokud jste převzali neporušený balík, zboží do 3 dnů od převzetí zkontrolujte.
Při zjištění závady, kterou budete považovat za reklamaci, toto se vztahuje i na neúplnost objednávky a nesrovnalosti v množství zboží, nás pro urychlení vyřízení reklamace nejprve telefonicky nebo e-mailem kontaktujte.
V případě vrácení zboží ho zašlete zpět na naši adresu běžným balíkem spolu s písemnou reklamací a kopií o zaplacení zboží.
V případě vrácení zboží NEPOSÍLEJTE zboží NA DOBÍRKU! Dobírky nepřebíráme!
Nárok na uplatnění reklamace zaniká:
- poškozením zboží při přepravě, tyto škody je nutné řešit s dopravcem při převzetí, proto zásilku při dodání pečlivě prohlédněte, zda není porušený nebo poškozený obal
- jestliže bylo zboží špatně uskladněno nebo použito